Saturday, March 14, 2015

14th Mar. Car accident for which I am not responsible もらい事故だぞ

Car accident for which I am not responsible
3月14日 もらい事故だぞ


 
At the parking of the shopping mall in Chino city, I got a car accident. Oh man!
諏訪のショッピングモールの駐車場で事故に遭いました。あちゃ~。


 
I am not responsible because I stopped an engine before my car was hit. I was just parking there.
  責任無しです。エンジンは切っていて、駐車場に停まっていただけですので。


They can fix my car completely. It takes about 1 week. By chance our car dealer is the same.
  完全に直していただけます。1週間ほどかかります。たまたまディーラーさんが同じでした。


 
After the accident, I went skiing.
  事故の後、スキーに行きました。


 
At last, I got the second prize. I always enter a prize contest (by cell phone) every time I visit here. The second prize was 1 day ticket (US$45).
  ついに2等賞が当たりました。毎回訪れるたびに携帯でプレゼントに応募していました。2等賞は1日券(4700円相当)です。今日は車に懸賞によく当たります!


 
After ski, I visited Matsumoto and left my car.
  スキーの後、松本に行き、車を預けました。

No comments:

Post a Comment