Thursday, March 19, 2015

19th Mar. Graduation Ceremony 卒業式だぞ

Graduation Ceremony
3月19日 卒業式だぞ


 
We had a graduation ceremony today. 36 students graduated from school.
  今日は卒業式、36名が巣立っていきました。


 
9 teachers are leaving my school. I hope you good luck.
  9名の先生達が学校を離れます。新天地でもご活躍ください。


The 6th grade students left message. They were marvelous as the eldest grade students. Thank you for your trouble.
  6年生がメッセージを残してくれました。彼らは巣晴らしい最上級生でした。お疲れ様でした。卒業おめでと~う!


 
After the ceremony, I cleaned my classroom.
  式の後、教室をきれいにして、


 
Finally we had a drinking party at night. I drank beer a lot.
  ついに慰労会になりました。たくさんビールを飲みました。

No comments:

Post a Comment