Saturday, March 28, 2015

28th Mar. Wedding Ceremony 結婚式だぞ

Wedding Ceremony
3月28日 結婚式だぞ


 
We moved to Matsumoto city by car. Of course it was very fine today.
  車で松本に移動しました。当たり前のことですが、天気は快晴でした。


 
We took taxi from Matsumoto railway station.
  駅前からタクシーに乗りました。


 
We arrived at our reception hall “Bright Garden” around 1 PM.
  午後1時頃、結婚式場のブライトガーデンに着きました。


 
We received a lot of telegrams and gifts.
  たくさんの電報とギフトをいただきました。


 
We displayed them at a reception.
  受付に飾りました。


 
Around 3:45, we held a wedding ceremony and
  3時45分頃、挙式を行いました。
 

 
Around 5:00PM, we held a wedding reception. We invited about 80 guests to our party.
  5時頃、披露宴を行いました。約80名のゲストを招待しました。
 
Because we were so busy that we couldn’t take photo. I’ll upload it later. Anyway it was marvelous wedding reception. Thank you very much.
  とても忙しかったので、写真を撮れませんでした。機会を見てアップします。とにかく素晴らしい披露宴となりました。ありがとうございました。


 
My friends from Osaka ran the continuation of a wedding reception until midnight. It was also amazing party. Thanks a lot.
 大阪の友達が二次会を運営してくれました。これまた楽しい会となりました。ありがとうございました。







The seating order card of our wedding has been appeared in the Bright Garden Reception House’s homepage, maybe because it’s rare and fun.
 結婚式の席次表がブライトガーデンさんのホームページに載りました。多分珍しくて面白いからでしょう。

No comments:

Post a Comment