Monday, March 2, 2015

2nd Mar. Liberation 解放だぞ

Liberation
3月2日 解放だぞ


 
When I entered my classroom, I found that the nets around my school were removed. Oh, we are liberated at last.
  朝教室に入った時、ネットが取り除かれていることに気づきました。解き放たれた~!


We jogged on the muddy road.
  ぬかるんだ道を走りました。


 
Tomorrow is the Girls’ Festival so
  明日は雛祭りなので、


 
we ate this rice cake related to the festival.
  雛祭り関係の餅を食べました。


 
After we practiced a vaulting horse,
  跳び箱練習の後、


 
We completed a woodblock print.
  版画を完成させました。


 
I added new toys in a toy box. This is a yo-yo.
  ヨーヨーをおもちゃ箱に加えました。

No comments:

Post a Comment