Friday, March 6, 2015

6th Mar. Letter of Thanks 感謝状だぞ

Letter of Thanks
3月6日 感謝状だぞ


 
I jogged in the morning as usua.
  いつも通りジョギングしました。


 
We made an arch of paper flowers for a ceremony next week.
  来週の、ある会の為に花のアーチを作りました。


 
We enjoyed science experiment.
  理科実験を楽しみました。


The 6th grade students held a thanksgiving party for teachers.
  6年生が感謝の会を開きました。


 
I received the letter of thanks.
  感謝状をいただきました。


 
I was working until late. I have to finish their evaluation reports.
  遅くまで働いていました。通知票を完成させなければなりません。

No comments:

Post a Comment